ПРО ПРОЕКТ

СОЦІАЛЬНИЙ МУЛЬТИМЕДІЙНИЙ ПРОЕКТ ІНІЦІЙОВАНИЙ ТСН (ТЕЛЕКАНАЛ 1+1) ТА ЖУРНАЛОМ VIVA! ПРО НЕОБМЕЖЕНІ МОЖЛИВОСТІ ЛЮДИНИ ПРИСВЯЧЕНИЙ ВЕТЕРАНАМ АТО, ВОЛОНТЕРАМ ТА ПАРАЛІМПІЙЦЯМ, ЯКІ ВТРАТИЛИ ЧАСТИНИ ТІЛА, АЛЕ НЕ ВТРАТИЛИ СИЛИ ДУХУ СТВОРЕНИЙ ЗАРАДИ ДОПОМОГИ ВЕТЕРАНАМ АТО ТА ІНШИМ ЛЮДЯМ З ІНВАЛІДНІСТЮ В УКРАЇНІ, З МЕТОЮ ЇХ СПОРТИВНОЇ І ПСИХОЛОГІЧНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ТА УСПІШНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ У СУСПІЛЬНЕ ЖИТТЯ.

Соціальний мультимедійний проект складається з фотовиставки, серії сюжетів про учасників та їх історії у новинах ТСН на телеканалі 1+1, відеоарту, благодійного випуску журналу VIVA! українською та англійською мовами. Презентації проекту відбуваються в Україні та в інших країнах світу, об'єднуючи громадськість та меценатів навколо добрих справ. Куратор – Соломія Вітвіцька. Фотограф : Олександр Мордерер, арт-директор –Тетяна Рубльова. Головний редактор VIVA! - Іванна Слабошпицька. Мета зібраних коштів з продажу благодійних журналів – передати їх на навчання українських протезистів у Канаді та сприяти розвитку сучасного протезування в Україні.

КУРАТОР ФОНДУ
Соломія Вітвіцька

ведуча новин ТСН на каналі 1+1

Презентацiя "Переможцi 2"
Географiя
29
міст відвідали (міста Украiни (22), міста в країнах за кордоном (6) + Ватикан)
20
країн відвідали
400
виставкових днів
Переглянути всі результати
Історії переможців
Перемоги
3
переможців” вступили у вищі навчальні заклади (Довгорук, Швецов та Мазніченко)
8
переможців” представили Україну на Invictus Games, Марафоні морської піхоти у США
9
одружилися під час проекту
Переглянути всі результати
Створено благодійну лінію одягу “Переможці” від Андре Тан
Переможці підтримали тур «Вірні Збірні» в Хорватії, Фінляндії та Ісландії, а також Харкові та Києві
Нік Вуйчич вдруге відвідав Київ і зустрівся з Переможцями Ветеран з США Шайло Харріс відвідав Київ на запрошення Америка Хаус та Переможців  
Проект здобув найвищу нагороду в сфері PR в Україні – Гран прі Pravda Awards
Вийшли на подіум під час Українського тижня моди та показу італійського дизайнера
“Переможці” стали обличчями кліпів та рекламних компаній (СКАЙ+Аксіос+Пиво Чернігівське)

Досягнення
180 000
бачили виставку
20 000
медіа-сюжетів
70
млн. грн. підтримки від меценатів та спонсорів
Переглянути всі результати
Спiльна iнiцiатива
Фінансова звітність
Фінансовий звіт за квітень - вересень 2017
Фінансовий звіт за квітень - жовтень 2017
Зробіть пожертву

Приєднуйтесь до спільноти!

Зробіть пожертву